Hejsan alla snygga killar.

Sjuk, Ensam hemma, tråkigt! CHECK! -.-
Familjen e på en släktmiddag, som jag skulle gå på men jag e ju sjuk så det skulle bara vara oödigt att gå.. Skulle träffat min moster.. Som jag aldrig träffat.. Mina 5 kusiner.. Som jag aldrig heller träffat.. Synd eftersom jag skulle vilja träffa dem :) Men hoppas de gör ngn släkt träff igen då. Så att jag får träffa dem :)

Pratade precis med Pauline i Skype, det var ytterst roligt :) vi visade vilka killar som.... ;)
Nu längtar jag efter en pv.. Åhhh! suck suck suck.


Justää, alla 97 i min skola är pyttismå :o Asså tjejerna e fett långa o killarna e fett korta.. Hehe, men jag undrar vrf de inte finns några snygga 96or !? Eller inte i min skola.. Seriöööst!!! Deprimerande.. :S Nu ska jag lyssna på (dep) musik :S Men ändå grymt bra låtar :) (Issa heter hon som sjunger då) och typ seega, gå ut med vovven och typ tråka..
justee igår så va jag, Fanny, Emilie, Alvina på typ ngt kinesisk restaurang o då såg vi Paris ^^ Asså Paows stalker :P Heheh gaaaaanska så k00lt ;) Men nu drar jag för jag kan inte skriva mer, börjar få tårar i ögonen.. har ingen aning om vrf.. Men det blir så när jag är förkyld. Buhuuu, stackars miig :(<3

Mina kommentarer
Postat av: anonym

vem tycker du att är snyggast av 96or i mörbyskolan ?

2010-12-14 @ 16:32:44

Du kan kommentera inlägget här♥:

Skriv in ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här! :):

Trackback
RSS 2.0